Re: ORBS, jeszcze raz

Autor: Jaroslaw Rafa (RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Mon 21 Jun 1999 - 20:45:01 MET DST

Dnia 21 Jun 99 o godz. 19:52, Szymon Sokol napisal(a):

> : Oczywiscie, ze *nie* beda, tylko poskarza sie Twojemu szefowi, a Ty albo
> : zmienisz konfiguracje serwera albo stracisz prace...
>
> A nie nie. Wojtek jak raz nie jest pracownikiem providera, tylko
> uczelni.
Wiem :-) Gdyby Wojtek byl pracownikiem providera to napisalbym ze uzytkownicy
poszliby do konkurencji... ;-)

> Pracownik firmy nie-ISP (w tym uczelni) przekona
> szefa do wydania odpowiedniego "Zarządzenia nr...", i użytkownicy nie mają
> nic do gadania (ja w kazdym razie tak bym zrobił, gdybym czuł taką potrzebę).
Wiesz, na uczelni zazwyczaj glos decydujacy maja profesorowie... ;-)
Jezeli jeden czy drugi szanowny pan profesor poskarzy sie Twojemu szefowi ze
"przez glupie pomysly tego tam Sokola to ja nie moge normalnie poczty
wysylac", to raczej szef ciebie przekona, zebys sie z tego wycofal... ;-)
A na "Zarzadzenie nr ..." pan profesor odpowie "ja nie jestem od komputerow,
nie znam sie na tym, ja chce tylko wyslac poczte i to ma dzialac! Zreszta do
tej pory dzialalo, dopiero od kiedy ten Sokol cos pozmienial, to nie
dziala...".
Moze u ciebie jest troche inaczej, jako ze uczelnia techniczna, ale u mnie
stosunek wiekszosci pracownikow naukowych do Internetu jest wlasnie taki.
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl