Re: ORBS, jeszcze raz

Autor: Szymon Sokol (szymon_at_uci.agh.edu.pl)
Data: Tue 22 Jun 1999 - 12:05:43 MET DST

Jaroslaw Rafa <RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl> wrote:

: Wiesz, na uczelni zazwyczaj glos decydujacy maja profesorowie... ;-)
: Jezeli jeden czy drugi szanowny pan profesor poskarzy sie Twojemu szefowi ze
: "przez glupie pomysly tego tam Sokola to ja nie moge normalnie poczty
: wysylac", to raczej szef ciebie przekona, zebys sie z tego wycofal... ;-)
O co zakład? >:->

: Moze u ciebie jest troche inaczej, jako ze uczelnia techniczna, ale u mnie
: stosunek wiekszosci pracownikow naukowych do Internetu jest wlasnie taki.
Kondolencje. Przenieś się na uczelnię techniczną.

--
Szymon Sokol (SS316-RIPE, SS4004) --  Network Manager                        B
Computer Center, University of Mining and Metallurgy, Cracow, Poland.        O