Re: Oprogramowanie do GSM sprzedam tanio

Autor: Andrzej Bort (bort_at_polsl.gliwice.pl)
Data: Mon 21 Jun 1999 - 14:55:12 MET DST

W postingu <slrn7mo5ht.17b.B.Ogryczak_at_puter.bart.org>,
osoba znana jako Bart Ogryczak <B.Ogryczak>
na grupie pl.internet.polip, napisała co następuje:
> Nocy (lub dnia) 11 Jun 1999 06:28:55 GMT, Michal Listos zeznaje:
> Przychodzą smutni panowie do admina i mówią:
> -- Obywatelu admin, macie założyć alias pocztowy abuse, jeśli tego
> nie zrobicie, grozi wam kara administracyjna grzywny, 3 miesiące
> aresztu i przepadek serwera na rzecz skarbu państwa.

Obywatelu "smutny panie", pokażcie mi najpierw *oficjalną* ustawę, to
wtedy możemy na ten temat pogadać. Co zaś się tyczy kary
administracyjnej, grzywien i przepadku serwera, to możecie mi naskoczyć
tak długo, jak nie macie nakazu komornika. A poza tym, jeśli wy, "smutni
panowie" macie zamiar mnie nachodzić nadal, to raczę się zaopatrzyć u
Pana Prokuratora o nakaz rewizji. Do tego czasu Panowie są w mojej
firmie widziani jako Persona Non Grata. Na razie żegnam, do zobaczenia
(najprawdopodobniej 'Ad Calendam Grecas'). Adieu. G'bye. Won.

P.S.
A jeśli provider nie jest z jakiegoś księżyca, to polecam:
host -t SOA <domena_providera>. Tam stoi jak na dłoni. Można także
odwiedzić ich stronę WWW i wpisać adresy tam znalezione do pola 'Cc:'.

--
Andrzej Bort, bort<at>polsl.gliwice.pl   *** My personal opinions ***
Na cudze błędy patrzymy jak na cudze żony. Mamy z nich