Re: Oprogramowanie do GSM sprzedam tanio

Autor: Bart Ogryczak (B.Ogryczak_at_students.mimuw.edu.pl.no.spam)
Data: Sun 20 Jun 1999 - 00:15:21 MET DST

Nocy (lub dnia) 11 Jun 1999 06:28:55 GMT, Michal Listos zeznaje:

>Obowiazek? Jak to sobie wyobrazasz? :)
        Przychodzą smutni panowie do admina i mówią:
-- Obywatelu admin, macie założyć alias pocztowy abuse, jeśli tego
nie zrobicie, grozi wam kara administracyjna grzywny, 3 miesiące
aresztu i przepadek serwera na rzecz skarbu państwa.

bart

--
       "kiedy rozum śpi, włącza się automatyczna sekretarka"
          bart @ bart.w-wa.pl || http://www.bart.w-wa.pl