Re: O komórce i internecie !!!???!!!

Autor: Andrzej Bursztynski (____at_pse.pl)
Data: Mon 21 Jun 1999 - 14:23:20 MET DST

Łukasz de Hornet wrote:
>2. tzw. soft modem, czyli programowe realizowanie przez komórkę funkcji
>modemowych, to już mogę zaakceptować, bo mam modem i port szeregowy
> wykluczam podczerwień u Ericsson'a ), ale jest to drogie np.: najtaniej
>jest kupić Nokię 6110 (chyba) za 200 zł u Plusa i zestaw modemowy za 600 zł.
>Razem 800 zł, a to za drogo.
>3. modem wbudowany w słuchawkę. Sposób najlepszy, ale takie aparaty są zbyt
>drogie.
>
> Wiem, że transmisja przez komórkę to tylko 9600 b/s, ale chciałbym
>zrealizować to podłączenie, dlatego zwracam się do kogoś, kto zna jakiś tani
> [...]

Niestety, połączenie z Internetem przez komórkę do tanich nie należy.
Jeśli 800zł to za drogo dla Ciebie to niestety - taniej być nie może.
Nie bardzo wiem czy się ma rozwiązanie 2 różnić od 3 i na czym ma niby ten
modem polegać - to nie jest transmisja analogowa (chyba że na styku
operator telefonii komórkowej-TP SA), rozumiem że komórka ma mieć wbudowany
interfejs udający modem (zestaw komend Hayesa + RS232 ew. IrDa).

--
Andrzej Bursztynski,  My personal opinions are just mine
-crossout underlines and replace with first 3 letters of my first name-