O komórce i internecie !!!???!!!

Autor: Łukasz de Hornet (future_at_friko2.onet.pl)
Data: Sun 20 Jun 1999 - 22:25:55 MET DST

    Chcę kupić sobie komórkę i podłączyć ją do komputera, aby przez nią
łączyć się z Internetem, dlatego proszę o pomoc: JAK NAJTANIEJ TO ZROBIĆ
???

    Gdy pytałem się o to w salonach Plusa, Ery i Idei nikt nie potrafił
udzielić mi satysfakcjonującej odpowiedzi. W Idei powiedzieli mi o jakiś
kartach wykupywanych za ok. 100 zł u dostawcy, w Erze powiedziano mi o
kartach PCMCIA za ok. 1000 zł, a w Plusie powiedziano mi, że 1 osoba na 100
000 chce to zrobić dlatego się nie orientują, ale wiedzą, że jest to bardzo
drogie.
    Z innych źródeł dowiedziałem się, że są 3 sposoby na podłączenie:
1. przez kartę PCMCIA, ale to odpada, bo w komputerze nie mam gniazda PC
CARD
2. tzw. soft modem, czyli programowe realizowanie przez komórkę funkcji
modemowych, to już mogę zaakceptować, bo mam modem i port szeregowy
 wykluczam podczerwień u Ericsson'a ), ale jest to drogie np.: najtaniej
jest kupić Nokię 6110 (chyba) za 200 zł u Plusa i zestaw modemowy za 600 zł.
Razem 800 zł, a to za drogo.
3. modem wbudowany w słuchawkę. Sposób najlepszy, ale takie aparaty są zbyt
drogie.

    Wiem, że transmisja przez komórkę to tylko 9600 b/s, ale chciałbym
zrealizować to podłączenie, dlatego zwracam się do kogoś, kto zna jakiś tani
sposób (niekoniecznie formalny).

Odpowiedzi proszę przesyłać na adres: future_at_friko2.onet.pl