Re: ORBS, jeszcze raz

Autor: Jaroslaw Rafa (RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Fri 18 Jun 1999 - 12:07:01 MET DST

Dnia 18 Jun 99 o godz. 10:21, Wojciech Myszka napisal(a):

> DP > I myslisz że wszyscy userzy będą tego programu używać ? Wybacz, ale
> DP > bredzisz ...
>
> Oczywiście, że będą - bo inaczej _nie_ wyślą poczty...

Oczywiscie, ze *nie* beda, tylko poskarza sie Twojemu szefowi, a Ty albo
zmienisz konfiguracje serwera albo stracisz prace...
A, i jeszcze jedno - czyzbys chcial zmuszac userow nie tylko do uzywania
okreslonego programu do poczty, ale i "przy okazji" okreslonego systemu
operacyjnego? Bo glowe daje ze ten Twoj jedynie sluszny program nie bedzie
dostepny pod kazdym systemem - np. pod DOS-em, ktorego np. ja uzywam na swoim
domowym komputerze i spod niego wysylam poczte...
Za cos podobnego MS ma teraz proces w Stanach... ;-)
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl