Re: Sprawa tzw. "restrukturyzacji taryf" w TePSIE i inne gorzkie

Autor: Jacek Zapala (jacek_at_ipartners.pl)
Data: Tue 15 Jun 1999 - 18:41:26 MET DST

On 13 Jun 1999, Ziemek Borowski wrote:

> Cóż... Przynajmniej to że nie tracisz dostępu do świata, ani do TPSA...
> Ale i to pod warunkiem że ów dostawca używa protokołów dynamicznego routingu
> międzyoperatorskiego (np. BGP) i że działa to niezawodnie.
> Nie wiem czy ten drugi atrybut można przypisać Internet Partners
> (np. dziś koło 12 nie było routingu do TPnetu przez co najmniej 20 minut,
> pomiędzy
> 157.25.2.1
> 194.204.132.145
> gineły pakiety..., w drugą stronę wszystko szło dobrze).

A jak to sprawdziłeś? Bo ja mam nieco inne dane - pakiety do TPNETu
dochodzily jak nalezy, natomiast czas powrotu mialy... eeee... no...
nieprzewidywalny :) (Dla niektorych adresow zrodlowych)

Ale nie byla to nasza wina. Nie wiem, jak sie sprawa zakonczyla, bo
musialem wyjsc (w tej chwili dziala).

        Jacek