Re: Sprawa tzw. "restrukturyzacji taryf" w TePSIE i inne gorzkie zale (8kB)

Autor: Ziemek Borowski (zmb_at_FAQ-bot.ZiemBor.Waw.PL)
Data: Sun 13 Jun 1999 - 16:39:23 MET DST

Sun, 13 Jun 1999 14:49:24 +0159, Bart Ogryczak na pl.internet.polip napisał:
>A co Ci daje własne łącze do NASKu jak u nich wychrania się router?

Cóż... Przynajmniej to że nie tracisz dostępu do świata, ani do TPSA...
Ale i to pod warunkiem że ów dostawca używa protokołów dynamicznego routingu
międzyoperatorskiego (np. BGP) i że działa to niezawodnie.
Nie wiem czy ten drugi atrybut można przypisać Internet Partners
(np. dziś koło 12 nie było routingu do TPnetu przez co najmniej 20 minut,
pomiędzy
 157.25.2.1
 194.204.132.145
gineły pakiety..., w drugą stronę wszystko szło dobrze).

--
Ziemek Borowski ZB137-RIPE http://faq-bot.ziembor.waw.pl/zmb/