Re: Sprawa tzw. "restrukturyzacji taryf" w TePSIE i inne gorzkie zale (8kB)

Autor: Moi (Moi_at_w.pl)
Data: Fri 11 Jun 1999 - 19:27:57 MET DST

Bart Ogryczak <B.Ogryczak_at_students.mimuw.edu.pl.no.spam> wrote...
> dnia Fri, 11 Jun 1999 03:02:35 +0200, Moi zeznaje:
> z tego, co ja kapuję, to mowa była o dial-upach, nie łączach
> stałych. a dial-up w nasku kosztuje, AFAIK, 50 zł/m-c. Choć nie
> wiem, po co to piszę, bo przecież cennik NASKu znasz na pamięć.

Z tego co ja pisze, a Ty nie kapujesz, to nie mowie, ze chce wydzierzawic
lacze stale od NASK, bo juz probowalem i wiecej tego robil nie bede.
Nawiazuje
do firmy, nie do kategorii lacz.
Cena za dial-up w wysokosci 50 zl/m-c nie jest wystarczajaca informacja
do podjecia decyzji o wykupieniu dostepu (to tez juz cwiczylem).

Ja rowniez nie wiem po co to piszesz, lecz jesli chcesz sie powymieniac
zlosliwosciami, to jestem do dyspozycji. Jednak nie widze powodow i sensu
podobnej zabawy. Poza tym chyba szkoda czasu i zycia na nikomu
nie potrzebna, bezprzedmiotowa szermierke slowna, zas ewentualne przymioty
erystyczne mozna spozytkowac w lepszych sprawach.

Pozdrawiam,

Moi