Re: Sprawa tzw. "restrukturyzacji taryf" w TePSIE i inne gorzkie zale (8kB)

Autor: Bart Ogryczak (B.Ogryczak_at_students.mimuw.edu.pl.no.spam)
Data: Fri 11 Jun 1999 - 14:55:32 MET DST

dnia Fri, 11 Jun 1999 03:02:35 +0200, Moi zeznaje:

>Znam je wszystkie niemal na pamiec. Po probie wydzierzawienia lacza
>stalego od NASK
        z tego, co ja kapuję, to mowa była o dial-upach, nie łączach
stałych. a dial-up w nasku kosztuje, AFAIK, 50 zł/m-c. Choć nie
wiem, po co to piszę, bo przecież cennik NASKu znasz na pamięć.

bart

--
"Polska stała na skraju przepaści ... zrobiliśmy wielki krok naprzód"
bart @bart.w-wa.pl || http://www.bart.w-wa.pl