Re: Sprawa tzw. "restrukturyzacji taryf" w TePSIE i inne gorzkie zale (8kB)

Autor: Bart Ogryczak (B.Ogryczak_at_students.mimuw.edu.pl.no.spam)
Data: Fri 11 Jun 1999 - 22:10:10 MET DST

Nocy (lub dnia) Fri, 11 Jun 1999 19:27:57 +0200, Moi zeznaje:
>Bart Ogryczak <B.Ogryczak_at_students.mimuw.edu.pl.no.spam> wrote...
>
>Z tego co ja pisze, a Ty nie kapujesz, to nie mowie, ze chce wydzierzawic
>lacze stale od NASK, bo juz probowalem i wiecej tego robil nie bede.
        Owszem. W TP s.a. jest sporo taniej.

>Nawiazuje do firmy, nie do kategorii lacz.
>Cena za dial-up w wysokosci 50 zl/m-c nie jest wystarczajaca informacja
>do podjecia decyzji o wykupieniu dostepu (to tez juz cwiczylem).
        Pewnie decyduje również liczba i szybkość modemów dostępowych,
oraz szybkość łącz z resztą świata. A to co w NASKu ssie, to routing
z/do TP s.a. a nie szybkość łącz.

>Ja rowniez nie wiem po co to piszesz, lecz jesli chcesz sie powymieniac
>zlosliwosciami, to jestem do dyspozycji. Jednak nie widze powodow i sensu
>podobnej zabawy. Poza tym chyba szkoda czasu i zycia na nikomu
>nie potrzebna, bezprzedmiotowa szermierke slowna, zas ewentualne przymioty
>erystyczne mozna spozytkowac w lepszych sprawach.
        Ależ ja uwielbiam nikomu niepotrzebną, bezprzedmiotową szermierkę
słowną. ;-)

bart

--
"chłopcy dali z siebie wszystko, z czego tv pokazała głównie bebechy"
          bart @ bart.w-wa.pl || http://www.bart.w-wa.pl