Re: Compuserve

Autor: Jaroslaw Rafa (RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Fri 11 Jun 1999 - 12:57:41 MET DST

Dnia 10 Jun 99 o godz. 22:32, Kamila napisal(a):

> Czy mogł by mi ktoś napisać jak ściągnąc plik z Compuserve.
Pytanie podstawowe: czy masz konto w Compuserve? Bez tego ani rusz...
Nastepnie trzeba sobie sciagnac program WinCIM (Compuserve Information
Manager for Windows) - powinien byc do znalezienia gdzies na stronie
www.compuserve.com.
Nastepnie za pomoca tego programu zalogowac sie do swojego konta w
Compuserve.
A potem to juz nie wiem... ;-) bo cala rzecz znam tylko z teorii - nigdy z
Compuserve nie korzystalem.
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl