Re: Sprawa tzw. "restrukturyzacji taryf" w TePSIE i inne go

Autor: Jaroslaw Rafa (RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Fri 11 Jun 1999 - 12:57:30 MET DST

Dnia 11 Jun 99 o godz. 7:17, Moi napisal(a):

> stalego od NASK przyrzeklem sobie, ze nie bede nawet tamtedy przejezdzal.
> Chocby mimochodem. Jednak post Rafala natchnal mnie, ze byc moze
> jest to sposob na wyjscie w swiat, bo korzystajac z Sieci przewaznie
> w nocy, kiedy kwiat akademii spi (ooops, chyba pisze jakies glupoty),
> moglbym miec dla siebie nawet cala stupiecdziesieciopieciomegowa
> Telenordie (czy tam Telie). Wszak te marne 75% zasobow internetu
1) "Kwiat akademii" ;-) decyzja KBN-u korzysta obecnie z laczy zagranicznych
POL34 a nie NASKu (nawet ci, ktorzy do POL34 nie sa przylaczeni - NASK
transferuje ruch zagraniczny do POL34).
2) Wykorzystana dla Internetu czesc lacza zagranicznego NASKu w
rzeczywistosci ma 2x10 Mbps (10 Mbps dla komercji, drugie 10 Mbps bylo
dotychczas dla akademickich - nie wiem jak teraz). Pozostale 135 Mbps ;-)
stanowia po czesci VPN-y, po czesci zas to pasmo jest niewykorzystane (!).
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl