Re: Compuserve

Autor: Andrzej Bursztynski (____at_pse.pl)
Data: Sun 13 Jun 1999 - 21:23:02 MET DST

Kamila wrote:
>Czy mogł by mi ktoś napisać jak ściągnąc plik z Compuserve.
>Mam 14 lat i sama sobie nie poradzę. A to jest ważne.

www.compuserve.com - tak jak pisał Jarek zapewne trzeba wykupić
członkostwo (9.95$ za miesiąc) ale może jest ogólnie dostępny. Jeśli
to nie jest coś ogromnego i jeśli jest w darmowym Forum to mogę spróbować
zassać, daj znać e-mailem.

--
Andrzej Bursztynski,  My personal opinions are just mine
-crossout underlines and replace with first 3 letters of my first name-