Re: Sprawa tzw. "restrukturyzacji taryf" w TePSIE i inne gorzkie zale (8kB)

Autor: Moi (Moi_at_w.pl)
Data: Thu 10 Jun 1999 - 19:14:41 MET DST

Nina Liedtke <nina_at_friko.onet.pl> wrote...
> On Thu, 10 Jun 1999 10:57:25 +0200, "Moi" <Moi_at_w.pl> wrote
> To wszystko prawda. I właśnie dlatego, odkąd wykupiłam sobie płatny
> dialup (30 zł/m-c), płacę rachunki za telefon niższe o ok. 50 zł/m-c,
> czyli jestem do przodu o 20 zł/m-c. Poprawy stanu nerwów nie liczę, choć
> może powinnam ;) Dodam tylko, że teraz dzwonię zdecydowanie częściej -
> 5-6 razy dziennie; przedtem _udawało_mi_się_ połączyć 2-3 razy dziennie.

W Kielcach "macanie" TePSY jest skuteczne za 1-8 razem (moj max. 30).
Lecz nie napisalem tego postu wylacznie we wlasnym imieniu.

Ale sa tez ISPs, przez numery dostepowe ktorych transfer jest wyraznie
gorszy, niz przez 0202122, zas pingi do ich mailservera pozostaja gluche
przez kilkadziesiat minut. To tez jest jeden z kolorow polskiego internetu
(czarny). I to juz pisze przede wszystkim we wlasnym imieniu.

> Czemu wciąż korzystasz z tej tepsowej 'łaski'? W imię zasad?
> ...brzmiących: 'jak coś dają i mówią, że za darmo, to trzeba brać i
> psioczyć'?

A jaka mam alternatywe? Czy ktos mi zapewni lepsze transfery do/z
(niekoniecznie polskich) AltaVisty, InfoSeeka i NorthernLight'a?
Przeciez caly niemal pozaakademicki internet w Polsce, to huba
pasozytujaca na TePSIE. I takiez majaca mozliwosci wplywu na
swojego zywiciela lub ewentualnej migracji. Widac taki uklad wszystkim
pasuje. Mam wrazenie, ze na polipie (nomen omen!) tylko ja glosno
wolam ISPs do konsolidacji aktywnosci lobby'ingowej.

Wracajac do pytania - mam wykupiony dostep.
Tylko co mi z tego...?

Pozdrawiam,

Moi