Re: ORBS, jeszcze raz

Autor: Sergiusz Pawlowicz (ser_at_serek.arch.pwr.wroc.pl)
Data: Sun 06 Jun 1999 - 11:16:49 MET DST

Jaroslaw Rafa <RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl> wrote:
> Juz kolejna osoba cytuje zawartosc stron tych idiotow. Prosze was,
> przestancie juz.

jarku, spokojnie, wyluzuj. bo ktoś pomyśli, ze sam jesteś idiotą.

> To, co robi ORBS, to prawie juz tzw. grozby karalne...

ale kto ci każe pisać do mnie listy? jest jakiś przymus konstytucyjny?

> Chyba ze
> naprawde ci ktorzy korzystaja z ORBS- a wyznaja zasade "po trupach", ze
> niewazne jakimi srodkami i jakim kosztem sie osiagnie cel, byleby go
> osiagnac. Smutne... :-(

a świat jest ogólnie wesoły. sprawa jest prosta - utrzymywanie otwartych
serwerów poczty jest w stosunku do mnie nie w porządku, gdyż naraża mnie
na przetrawianie setek niepotrzebnych informacji. i jest mi obojętne,
czy jest to wynikiem głupoty, zaniedbania, czy świadomej polityki.

ilość spamu w mojej skrzynce spadła o 95 procent. dla mnie rewelacja.
dzięki ci, orbs.

--
http://pl.qmail.org/~ser/              icq#27579212
weź kredki i namaluj jej słońce (albo zapal lampkę)