Re: Spam - relacja z bazy wroga

Autor: Michal 'Orr' Daszkowski (midas_at_ufik.idn.org.pl)
Data: Wed 19 May 1999 - 22:35:11 MET DST

A wiec stalo sie! ;-) Dnia 19 May 99 14:40:21 GMT,
Jaroslaw Rafa <RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl> napisal(a):

[snip]

> zbyt duza swobode decyzji "politycznych"; po drugie: ich wymagrodzenie za
> prace nie jest uzaleznione od stopnia zadowolenia uzytkownikow
> administrowanego przez nich systemu - i tak dostana swoje;

Już sobie wyobrażam, jak będzie wyglądał system administrowany na
takich warunkach - szczególnie np. na uczelni czy w szkole. Zresztą...
gdziekolwiek.

Użytkownik ma quotę 25MB, a potrzebuje 40 na swoją stronę WWW - ciach,
lecimy adminowi po premii, bo luser niezadowolony.

Luser zrobił brzydkie rzeczy za pomocą poczty, newsów czy czegokolwiek
innego - przyszły skargi, administrator zablokował konto. Luser
poszedł do szefostwa admina i dawaj - admin ,,na dywanik'', bo źle
lusera potraktował, tak?

Miałbyś ochotę pracować na takich zasadach? Zdrówka życzę!

IMHO admin powinien mieć płacone za to, żeby system *działał*, zaś
użytkownikom pozwalał na *efektywną* pracę/naukę, a niekoniecznie
był powodem ich *zadowolenia*!

Zadowolone to powinno być kierownictwo szkoły/uczelni/firmy/instytucji
z wyników nauki/pracy uczniów/studentów/pracowników. W szczególności
takie kierownictwo chyba z reguły nie jest specjalnie zadowolone, jeżeli
użytkownicy mogą robić za pomocą uczelnianych/firmowych komputerów
*wszystko*, co im się żywnie podoba.

Hmm... po co ja takie komunały piszę? ;-)

Pozdrawiam
Orr

--
| () |||))||)) | Michal 'Orr' Daszkowski <orr_at_irc.pl> PGP: DB36A1F1 |