Re: to SPAM, or not to SPAM - proba rekapitulacji

Autor: Jaroslaw Rafa (RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Tue 11 May 1999 - 18:43:29 MET DST

Dnia 11 May 99 o godz. 3:13, Moi napisal(a):

> Jednym slowem - IMHO nie wolno wrzucac do jednego wora
> z napisem SPAM kazdej poczty masowej, o tej samej tresci,
> wysylanej w ilosci przekraczajacej 25 adresow (juz sama ta
> definicja jest smieszna, bo czemu nie 20, 18, 15, itd.?)
Wlasnie - jeszcze jeden przyklad.
Prowadze liste ISPow w Polsce
(http://www.wsp.krakow.pl/providers/providers.html).
Od czasu do czasu wysylam pod adresy e-mailowe wszystkich firm, ktore mam na
tej liscie, list z prosba o sprawdzenie aktualnosci swoich danych na liscie i
poinformowanie mnie o ewentualnych zmianach.
Czy spamuje? Uwazam, ze nie. A przeciez wysylam masowa poczte...
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl