Re: Lamerstwo w Polskim Internecie (off topic)

Autor: dj.futszak (WYTNIJTO.futszak_at_miesiecznik.zly.jest.dobry.com)
Data: Fri 30 Apr 1999 - 11:26:21 MET DST

On Fri, 30 Apr 1999 00:06:41 +0200, "-= Mr.FX =-" <mrfx_at_clan.pl>
wrote:

>ISP - konkurencja jest bardzo wskazana, ale dlaczego ma powstawać kosztem
>TPSA?

rozumie ze piszesz to wczuwajac sie w role wlasciciela tpsa...

>2. Większość ISP'ów nie jest ani nigdy nie było prawdziwą konkurencją dla
>TPSA - dla której konkurencję stanowić mogą inni operatorzy telekomunika-
>cyjni. Większość ISP'ów to jedynie klienci TPSA, TelEnergo, NASK itp., itd.

...ano dokladnie, i tak w okolicy 90% zyskow idzie do kieszeni tpsa w
takiej czy innej postaci, a NASK to tez klient tpsa....

>3. Monopol już nie wróci. Zapewniam Ciebie - o ile nie będzie w Polsce
>jakie-
>goś przewrotu komunistycznego, czy innego - monopol TPSA nie wróci.

Ja jakos ciagle jestem skazany na monopol, a jakosc polaczen mam taka
jak za komuny, czyli szumy, trzaski, centrala mechaniczna ktora sie
zacina i tak dalej i tak dalej...

>4. Konkurencja w stosunku do działalności ISP'owej TPSA jest coraz
>silniejsza,
>wystarczy wymienić Multinet, El-net, Fibernet, które oferują dostęp do
>Internetu
>poniżej cen TPSA.

Nie wszedzie drogi kolego, nie wszedzie, bo juz ministerstwo lacznosci
zadbalo o to, aby tpsa mialo monopol w wielu miejscach w Polsce :-(

>Konkurencja w stosunku do TPSA wogóle również rośnie,
>powoli, bo powoli ale rośnie - TPSA musi działać jak normalna firma w
>systemie
>kapitalistycznym, bo inaczej za ileś tam lat zbankrutuje.

Jakos na razie musze stwierdzic ze tpsa dziala jakby miala monopol, a
nie jak w systemie kapitalistycznym.
W systemie kapitalistycznym sa promocje, obnizki cen, o klienta sie
dba, a tpsa nadal traktuje klienta jak petenta bo i tak jest swiadoma
ze on musi do niej przejsc :-(

>7. Zauważ, że dostęp do Internetu poprzez łącze stałe (nawet w TPSA) może
>okazać się znacznie tańszym rozwiązaniem.

...pod warunkiem ze sie zbierze grupka ludzi i sama sie polaczy w siec
lokalna. Tpsa ma mozliwosc zebrania takiej grupki ludzi...

dj.futszak
http://www.telefonia.w.pl
Powzyzsza wypowiedz jest wypowiedzia czlowieka ktory charakteryzuje
sie wielkim ryjem i znikoma wiedza na temat telekomunikacji.
zgubilem rachube czasu :-(