Re: Lamerstwo w Polskim Internecie (off topic)

Autor: -= Mr.FX =- (mrfx_at_clan.pl)
Data: Fri 30 Apr 1999 - 00:06:41 MET DST

[...]
> Ty zrob tak samo. Chyba nie zdajesz sobie sprawy z tego, ze
telekomunikacja
> wprowadzajac 0202122 dokonala istnej rzezi ISP'ow. Jak tak dalej pojdzie
> to oni wygina. Nie bedzie ich - nie bedzie konkurencji - bedzie monopol.

1. Gdyby TPSA była moją firmą zrobiłbym właśnie to samo (uruchomił 020...)
TPSA jako spółka Skarbu Państwa jest po części moją własnością, oznacza
to więc, że zależy mi na jej rozwoju. Nie znaczy to, że nie zależy mi na
rozwoju
ISP - konkurencja jest bardzo wskazana, ale dlaczego ma powstawać kosztem
TPSA?

2. Większość ISP'ów nie jest ani nigdy nie było prawdziwą konkurencją dla
TPSA - dla której konkurencję stanowić mogą inni operatorzy telekomunika-
cyjni. Większość ISP'ów to jedynie klienci TPSA, TelEnergo, NASK itp., itd.

3. Monopol już nie wróci. Zapewniam Ciebie - o ile nie będzie w Polsce
jakie-
goś przewrotu komunistycznego, czy innego - monopol TPSA nie wróci.

4. Konkurencja w stosunku do działalności ISP'owej TPSA jest coraz
silniejsza,
wystarczy wymienić Multinet, El-net, Fibernet, które oferują dostęp do
Internetu
poniżej cen TPSA. Konkurencja w stosunku do TPSA wogóle również rośnie,
powoli, bo powoli ale rośnie - TPSA musi działać jak normalna firma w
systemie
kapitalistycznym, bo inaczej za ileś tam lat zbankrutuje.

> Czym
> monopol grozi wszyscy chyba wiedza. Gdyby cena za miesiac wyniosla
> przynajmniej
> 10 zl (lub wiecej!) to ludzie zaczeliby szanowac to dobro jakim jest
> internet.

5. ROTFL! Nie znam nikogo, kto płaci mniej korzystając z 0202122.
Wiem, że masz na myśli abonament, ale śmieszny jesteś po prostu.
TPSA oferuje swoim klientom globalne rozwiązania teleinformatyczne,
Internet jest tylko jedną z usług, której abonament mieści się w cenie
abonamentu za telefon, bez względu na to, czy jest to zwykła linia, czy
np. ISDN. TPSA liczy sobie również za każde 3 min. połączenia z
Internetem ileś tam groszy (nawet nie wiem dokładnie ile, bo nie korzystam)

6. Wbij sobie do głowy, że dostęp do Internetu w TPSA *nie* jest darmowy.

7. Zauważ, że dostęp do Internetu poprzez łącze stałe (nawet w TPSA) może
okazać się znacznie tańszym rozwiązaniem.

--
Mr.FX [myryfy... BLX286 : Exception Error 1313 at 00131313h:0e General
Protection Fault