Re: Lamerstwo w Polskim Internecie

Autor: Moi (Moi_at_w.pl)
Data: Thu 29 Apr 1999 - 20:04:08 MET DST

Ziemek Borowski <zmb_at_FAQ-bot.ZiemBor.Waw.PL> wrote in message
> Cóż. Niewłaściwie wybrałeś ISP. Ja swojego cenię.

Co nie zmienia faktu, ze takich ISP-ow jest mnostwo.
I ze wszyscy oni zeruja na szkielecie TePSY, jak muchy na gownie.
Taka jest tez i uczta, bedaca naszym (moim) udzialem.

> ???

A czy jest szansa na powazne podejscie Urzedu Ochrony Monopolu
do skargi ZigZag'a na numer dostepowy TePSY? Chyba, ze sa jakies
rozstrzygniecia, a ja nic o tym nie wiem?

> W większości przerzucili się[1] na świadczenie innych usług niż
> dostęp komutowany. Część, czy to płatnie czy nie usiłowała
rozszerzyć
> działalnośc na cały kraj, ot, choćby medianet, czy webcorp.
> Często dając dostęp do dodatkowych usług, tylko dla klientów.
> Np. newsservery.

Jednym slowem - obrona przez ucieczke w bok. Pod koniec zeszlego
roku (lub jesienia) 'straszono' mnie na starym polipie, ze tylko
patrzec
jak ISPs sie zjednocza. Ale wszystko wskazuje na to, ze predzej sie
dogadaja Lukaszenka z Borysem, niz polscy providerzy.
Wiec kto sie ma dobierac do dupy TePSIE? Strajkujacy w niedziele?
Ja z futszakiem, walacy zgnilymi jajami w gmach Min. Rozlacznosci?
A moze TePSA sama sobie odgryzie te pepowine, przez ktora wysysa
nasz szmalec?

Nie chce sie denerwowac, wiec

Pozdrawiam,

Moi