Re: Lamerstwo w Polskim Internecie

Autor: dj.futszak (WYTNIJTO.futszak_at_miesiecznik.zly.jest.dobry.com)
Data: Fri 30 Apr 1999 - 08:28:06 MET DST

On Thu, 29 Apr 1999 20:04:08 +0200, "Moi" <Moi_at_w.pl> wrote:

>Wiec kto sie ma dobierac do dupy TePSIE? Strajkujacy w niedziele?
>Ja z futszakiem, walacy zgnilymi jajami w gmach Min. Rozlacznosci?

Ja swoja droga rezygnuje, bylo w biuletynie ktory ponoc czyta tyle
tysiecy osob ze chcemy zorganizowac strjk pod gmechem ministerstwa ale
jakos nikt sie nie zglosil do mnie, a wiec nie ma szans ze sie
stosowna liczba ludzi zglosi w przyszlosci aby taka demonstracje
zorganizowac.
Jak widac ludziom to odpowiada, ze jest tak jak jest, nie przeszkadza
im ze ceny za polaczenia sie anormalnie wysokie, jakosc jest zenujaca
a szanowna tpsa klei glupa ze jest wszystko w najlepszym porzadku
zachowujac mniej wiecej jak ten co mowi ze deszcz pada jak mu pluja w
oczy.

>A moze TePSA sama sobie odgryzie te pepowine, przez ktora wysysa
>nasz szmalec?

A ja wlasnie jestem w wyjatkowo zlym humorze i nie mam nastroju do
pisania jakichkolwiek konstruktywnych tekstow wiec postwnowilem
troszeczke powywieszac psow na sznownej tpsa bo dawno tego nie
robilem...