Re: Callback

Autor: Szymon Sokol (szymon_at_uci.agh.edu.pl)
Data: Thu 22 Apr 1999 - 18:21:59 MET DST

Jaroslaw Rafa <RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl> wrote:
: Dnia 22 Apr 99 o godz. 14:09, Szymon Sokol napisal(a):

:> : Ja szukalem po kluczu 'delete'.
:> : Nie kojarzylo mi sie z cancel'em.
:>
:> "Delete"? No tak, kolega DOSowy... :-> And what the hell is "cancel"?
:> :->
: Smiej sie, smiej. Gdyby kolega byl unixowy, to by szukal "remove"... ;->

Też. Ale ja się zasadniczo śmieję z tego zestawienia nabijania się z
głupich Jankesów, co nie wiedzą co to newsgroup, z przyznaniem do
nieznajomości terminu "cancel". Jakby mnie kto kazał wymienić kilka
słów kojarzących się z USENETem, to byłyby: newsgroup, posting,
thread, cancel - ale może to takie zboczenie zawodowe :-) (aha, no i
jeszcze "flame", oczywiście :-> ).

--
Szymon Sokol (SS316-RIPE, SS4004) --  Network Manager                        B
Computer Center, University of Mining and Metallurgy, Cracow, Poland.        O