Re: Callback

Autor: Moi (Moi_at_w.pl)
Data: Fri 23 Apr 1999 - 08:07:30 MET DST

Szymon Sokol <szymon_at_uci.agh.edu.pl> wrote in message...
> Jaroslaw Rafa <RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl> wrote:
> : Smiej sie, smiej. Gdyby kolega byl unixowy, to by szukal
"remove"... ;->
> Też. Ale ja się zasadniczo śmieję z tego zestawienia nabijania się z
> głupich Jankesów, co nie wiedzą co to newsgroup, z przyznaniem do
> nieznajomości terminu "cancel". Jakby mnie kto kazał wymienić kilka
> słów kojarzących się z USENETem, to byłyby: newsgroup, posting,
> thread, cancel - ale może to takie zboczenie zawodowe :-) (aha, no i
> jeszcze "flame", oczywiście :-> ).

No coz, widocznie pozostalo mi tylko zalozyc kolorowa koszule
w palmy, sloneczniki i lyzwy, na leb wcisnac bejsbolowke, kupic
paczke gum do zucia i mialbym szanse na naturalizacje jako
stupid American. Choc nie wiem, czy bez duzej kwadratowej
zuchwy, zwanej dolna szczeka, zdolam 'passnac examy'.
Jedynym pocieszeniem jest fakt, ze z terminem "flame" jestem
za pan brat (po obu stronach barykad).

Co do zas samego 'cancela', to zawsze kojarzyl mi sie
wylacznie z odwolaniem procesu nieskonsumowanego.
A tu czynnosc zostala dokonana - napisalem glupote
i poszla, zostala gdzies tam zapisana. I to 44 razy.
Podswiadomym odruchem bylo 'deletowanie' zaszlosci,
a nie 'cancelowanie' trwajacego procesu.

Widocznie bede musial zrewidowac swoj amerykanski,
bo inaczej mnie nie znaturalizuja i bede musial laczyc
sie przez TePSE jeszcze przez 20 lat.
Amerykanski - bo 'cancel', to AFAIR amerykanizm.

Ale ktoz kiedykolwiek zrozumial amerykanski oraz zasady
bejsbola i ichniego futbolu, w ktorym nawet Pigmej ubrany
w stroj gimnastyczny wyglada grozniej od samej Godzilli.

Nb. krykiet wydaje mi sie rownie prosty i uroczy.
Czy oni tam na Zachodzie naprawde nie umieja sie bawic?
Nie wiedza, ze prosta dyskoteka w remizie moze byc
bardziej ekscytujaca, niz jakies pieprzony final NFL,
ogladany w atmosferze chrupanego popcornu?

Zobaczycie, ze jak weszlismy do NATO i pojawia
sie tu Amerykany i zasmakuja w naszym folklorze,
to tylko patrzec kiedy w Stanach pojawia sie sieci
lokali o dzwiecznych nazwach np. "Joe's Remizas
and Yabols".

To tyle o slowie cancel i jego implikacjach.

Pozdrawiam,

Moi