Re: ANNOUNCE: oficjalny mirror freshmeat.net

Autor: Marek Moskal (moskit_at_irc.p-l)
Data: Thu 22 Apr 1999 - 17:33:45 MET DST

Bart Ogryczak napisal(a) dnia [22/04/1999]:

> [...]
[...]
> Nie lepiej zrobić tak jak np. na stronach Qmaila, że mirror
>można sobie wybrać ręcznie, a nie że serwer wie lepiej czego ja chce?
>(zupełnie jak bill g., on też zawsze wie lepiej czego ja potrzebuje)

W prawym panelu Freshmeat'a znajduje się menu "Navigator" w którym z kolei
jest opcja "Freshmeat master server" odsyłająca do core.freshmeat.net.
Nie łatwiej rozejrzeć się zamiast marudzić ? ;)

Automatyczne rozdzielanie ruchu staje się coraz bardziej popularne, i
dobrze. Pod warunkiem że w razie czego można ręcznie zadecydować gdzie się
chce pójźć. Przy wzrastającej liczbie użytkowników Internetu trudno liczyć
że wszyscy będą wybierali najbardziej optymalny serwer...niestety.

--
					(moskit_at_irc.pl)