Re: Czy w polskim Internecie jeszcze cokolwiek dziala ???

Autor: dj.futszak (tkruk/_at_/helios.et.put.poznan.pl)
Data: Mon 12 Apr 1999 - 17:05:11 MET DST

On 9 Apr 1999 23:06:57 GMT, eloy_at_inkubus.hstl6.put.poznan.pl (Mr.
Vampyre) wrote:

>TPSA to jeszcze nie znaczy cały Internet :-)
>
>p.s. U mnie tam wszystko działa. A zreszta standardowa w takich momentach
>odpowiedź brzmi: `Masz to za co płacisz'

Gdybym ja decydowal na co ida pieniadze z oplat za Interent to bym i
pewnie poslal ich wiecej na dzialanie jakiegos serwera news zamiast na
dzialanie przedpotopowych central nalezacych do tpsa, ale nie ja o tym
decyduje.

A tak przy okazji to powiedz mi geniuszu z jakiego serwera news
najlepiej korzystac wchodzac z domeny put.poznan.pl ???

djf