Re: 45 MBit/s !

Autor: Piotr Kucharski (chopin_at_sgh.waw.pl)
Data: Wed 07 Apr 1999 - 16:59:57 MET DST

* tomee. <tomee_at_nospam.traider.org.pl> wrote:
> w pewnym sensie masz racje, ale AFAIK microsoft w tepsie podniosl
> przepustowosc o najwyzej tyle, ile procentowo wzrosla przepustowosc.

Hm? A co ma Microsoft do przepustowości w TPSA? :) Mi chodziło o to,
że jak z TPSA wpada do rury na świat, to od razu się dzieli. To, co
do Microsoftu, to w rurę, którą Gates wykupił, a reszta w rurę TPSA.
Dlatego mierzenie szybkości wychodzenia do świata przez sprawdzanie,
jak szybko bez cache'a ściąga się www.microsoft.com jest niemiarodajne.
Dla mnie. :)

Piotr
ps. rzecz jasna, jak się mylę, to niech mnie ktoś poprawi.