Re: Modem - Lepiej 33,6 niz 56

Autor: Krzysztof Wittek (krzychu5_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Wed 07 Apr 1999 - 16:26:41 MET DST

In article <7effnp$sb8$1_at_flis.man.torun.pl>,
        "zasadka" <zasada_at_phys.uni.torun.pl> writes:
> Aby zwiekszyc przepustowosc polaczenia do i-netu zamienilem swoj stary
> Zoltrix 33.6k VSP Rockwell na nowiutki PCI Phantom 56k i co?
> I nic. Jest gorzej, a przynajmniej taka informacja jest wyswietlana w
> parametrach polaczenia.
> Przed zmiana modemu laczylem sie zawsze (naprawde) z TPSA z szybkoscia 33,6
> (mniejsza o transfer bo ten wiadomo byl duzo nizszy) a teraz z nowym modemem
> lacze sie tylko z szybkoscia - dokladnie -31,2.
> Co sie stalo?
> 1. Modem jest wadliwy?
> [...]
Stary modem nie potrzebowal dobrego procka bo mial swoj procesor a Twoj
obecny "modem" to przetworcnik c/a a/c i wszystko komputer za niego
odwala. Jednym slowem zlap ten nowy modem i wyrzuc przez okno , jak wiecej
ludzi bedzie sie na taki zlom nabierac to ceny normalnych modemow
wzrosna straszliwie.

 Pozdrowienia

  Krzysiek

======== Krzysztof Wittek - Gliwice - Poland   ICQ : 6667414 =========
 krzychu5_at_zeus.polsl.gliwice.pl krzychu5_at_merlin.ise.polsl.gliwice.pl
www: http://zeus.polsl.gliwice.pl/~krzychu5  http://krzychu5.topnet.pl