Re: 45 MBit/s !

Autor: * tomee. (tomee_at_nospam.traider.org.pl)
Data: Tue 06 Apr 1999 - 17:16:47 MET DST

Piotr Kucharski napisał(a) w wiadomości: <7eb1jo$nvm$1_at_sunsite.icm.edu.pl>...

>Akurat to pytanie nie było pozbawione sensu. OIW Microsoft ma wykupione
>dość duże pasmo gwarantowane w teleglobe i mierzenie przepustowości
>tylko na ich stronach jest niemiarodajne. IMHO, oczywiście.

w pewnym sensie masz racje, ale AFAIK microsoft w tepsie podniosl
przepustowosc o najwyzej tyle, ile procentowo wzrosla przepustowosc.

>ps. oparłem się pokusie zacytowania Ciebie ;)

pewnie znowu jakas bzdure walnalem? ;)

( tomee ) stereospace 1st designer
    tomee_at_dione.ids.pl . ( /tomee )