Re: TPSA i czekanie na IP

Autor: TENET (tenet_at_infoglob.pdi.pl)
Data: Thu 01 Apr 1999 - 16:23:53 MET DST

Witam!

        Czy ktos mial okazje wystepowac o przydzial numerow IP do Tpsa.?
Ile to trwa? (Ja czekam juz kilka tygodni). Czy oni sa zobowiazani do
jakiegos terminu? Ile to trwa np. w NASK?

Wojciech Janiak

Jesli chodzi o tepse to polecam ksiazke S.Becketta "Czekajac na Godota".
Generalnie tepsa robi lache. Ja o ISDN musialem sie prosic i sie nachodzilem
co nie miara. Dla nich kilka dni czy tygodni w te czy w te nie ma znaczenia.
Tak mi powiedzial kierownik dzialu TPSA.
PP

--
Archiwum listy dyskusyjnej pl-internet-polip
http://www.newsgate.gliwice.pl/archive/pl-internet-polip/