Re: jak umieścić strone na friko

Autor: Robert Richard George 'reptile' Wal (reptile_at_reptile.eu.org)
Data: Thu 01 Apr 1999 - 15:25:55 MET DST

On 99.04.01 Jaroslaw Rafa pressed the following keys:

> Co to jest HSC?

HSC -- HTML Sucks Completely ;)

Preprocesor HTML stosowany do przygotowywania stron (czyli raczej nie do
robienia CGI -- zbyt wolny, jak ostrzega autor). RPM-a można znaleźć na
ftp://reptile.eu.org/pub/linux, żródła w czystym ANSI C kompilujące się na
każdej platformie posiadającej kompilator C leżą na dowolnym mirrorze
aminetu aminet:text/hyper/hsc-source.lha

A przykłady użycia na mojej stronie domowej ;)

Gad

--
-------------------[Gadzinka]--[ http://reptile.eu.org/ ]--<Wicom/PKFL>--
--[God? God is love. I don't love you.]-----------------------[Lucifer]--