Re: TPSA i czekanie na IP

Autor: artur_at_big.pp.pl
Data: Fri 02 Apr 1999 - 19:12:58 MET DST

TENET <tenet_at_infoglob.pdi.pl> wrote:
> Witam!

> Czy ktos mial okazje wystepowac o przydzial numerow IP do Tpsa.?
> Ile to trwa? (Ja czekam juz kilka tygodni). Czy oni sa zobowiazani do
> jakiegos terminu? Ile to trwa np. w NASK?

> Wojciech Janiak

> Jesli chodzi o tepse to polecam ksiazke S.Becketta "Czekajac na Godota".
> Generalnie tepsa robi lache. Ja o ISDN musialem sie prosic i sie nachodzilem
> co nie miara. Dla nich kilka dni czy tygodni w te czy w te nie ma znaczenia.
> Tak mi powiedzial kierownik dzialu TPSA.
> PP

Jak mi robili sztywne łącze, zapytałem ile czasu upłynie od przyjęcia
wniosku do zestawienia łącza. Powiedzieli, że zrobią to praktycznie
natychmiast. To znaczy kiedy? Za trzy tygodnie - powiedział pracownik TPSA.
Ale jeżeli chodzi o numery IP, rejestrację/zmiany domeny odwrotnej to robili
to rzeczywiście natychmiast. Tak było dwa lata temu.

Artur