Re: TRZEPAK - System Informacyjny Amatorskich Sieci Komputerowych

Autor: Zenek Kochanek (zenek_at_pik-net.pl)
Data: Sat 27 Feb 1999 - 01:22:04 MET

> Drogi Zenie: chciałem po prostu wiedzieć, jak Wy to załatwiliście.

No to ta informacje znajdziesz na naszym WWW. Tak jest moje przemyslenie na
ten temat oraz kilka fajnych listow od ludzi co juz cos zrobili. Sa tacy co
maja zezwolenia ze spoldzielny na ukladanie kabli. Sa tacy co to olewaja i
nie rzucaja sie w oczy administracji. Ale sprawa koncesji wydaje sie byc
najmniej wazna - wszak komunizm sie skonczyl i co prawda Ustawa o Lacznosci
obowiazuje ale mowi o komercji a nie o zabawie z kumplami.

A mi chodzilo o to, ze nie przeczytales pewnie tego co tam pisze zanim
wklepales Reply.

Ale nic to - pax i juz.

Zen,-