Re: TRZEPAK - System Informacyjny Amatorskich Sieci Komputerowych

Autor: Michał 'CeFeK' Cegła I (cefek_at_hehe.com)
Data: Thu 25 Feb 1999 - 17:18:24 MET

On Wed, 24 Feb 1999, Zenek Kochanek wrote:

> list z Twoim podpisem również obleci świat na około dajac Ci pewnie nieco
> zadowolena.
Proponowałbym zazyć nieco spokoju. Sam jestem inicjatorem takiej akcji na
jednym z (pod)warszawskich osiedli. Dlatego też nie piszę tylko po to,
żeby pisać -- wierz mi, nie martwię się, jeśli mnie nie widać -- zresztą,
widać pewnie wyraźnie.
Drogi Zenie: chciałem po prostu wiedzieć, jak Wy to załatwiliście. Po
takim mailu zastanawiam się, czy wszyscy podłączający osiedla do Sieci są
nieuprzejmi. Mam nadzieję, że ja chociaż nie.
I mam nadzieję, że nie będzie to wyjątek potwierdzający regułę.

Vale!

--
Michał 'CeFeK' Cegła I +-> Michal.Cegla_at_capital.com.pl
+48602513093 `-> http://bbs.capital.com.pl/~cefek/