Re: TRZEPAK - System Informacyjny Amatorskich Sieci Komputerowych

Autor: Dariusz K. Ladziak (ladzk_at_ite.waw.pl)
Data: Wed 24 Feb 1999 - 10:54:11 MET

On 24 Feb 99 06:31:33 GMT, cefek_at_hehe.com
(=?iso-8859-2?Q?Micha=B3_'CeFeK'_Ceg=B3a_I?=) wrote:

>Dobra. Pytanie pierwsze z brzegu: macie koncesję i zezwolenie na kładzenie
>kabli telekom?
>
>Ideę popieram, nawet bardzo, ale tę... ahem... biurokrację załatwiliście?

Oczywiscie ze nie zalatwili - przeciez jesliby zalatwili to nie
mogliby pisac bo palce na klawiaturze platalyby im sie w te dlugie
siwe brody...
Juz wielokrotnie przypominalem tu ze wszystko mozna co nie mozna...
tylko niech za glosno sie nie chwala bo telepies jeszcze zadziala jak
pies ogrodnika (a ma ten piesek w sobie wlasnie cos z psa ogrodnika0 i
sie przyczepi. Niestety takie mamy prawo (naprawde nie ja to
wymyslilem, watroba mijuz nawala i az tyle wychlac na raz nie moge...)
i jak sie juz z nim mijac to przynajmniej sie glupio podkladac nie
nalezy.
A z drugiej strony - warto robic maksymalnie duzo szumu na temat
bezsensu obecnych uregulowan. Moze w koncu komus zaswita ze to jest
faktycznie porabane?

Darek