Re: TRZEPAK - System Informacyjny Amatorskich Sieci Komputerowych

Autor: Zenek Kochanek (zenek_at_pik-net.pl)
Data: Wed 24 Feb 1999 - 08:01:14 MET

> Dobra. Pytanie pierwsze z brzegu: macie koncesję i zezwolenie na kładzenie
> kabli telekom?
> Ideę popieram, nawet bardzo, ale tę... ahem... biurokrację załatwiliście?

Właśnie widzę jak popierasz idee. Bez zapoznania się z treścią Trzepaka
walisz list mający jedynie na celu wykazanie światu, że istniejesz. I po co
? Stań przed lustrem a przekonasz się, że Cie widać. A może zastusuj po
prostu wnioskowanie "myślę więc jestem". No chyba, że nie myślisz.

Temat koncesji był wałkowany już tu tyle razy, że nie ma sensu do niego
wracać. Na teram papierów i zezwoleń wypowiedziałem się też w jednym FAQ na
Trzepaku (nawet Cie nie stać, żeby to przeczytać ?). W rejestrze sieci są
też takie co koncesje mają wiec wiesz - daj sobie spokój i na drugi raz
zapoznaj się z treścią materiału zanim zaczniesz polemike.

Na drugi raz może zadaj pytanie o hasło na 800-20-21-22 - zapewniam Cie, że
list z Twoim podpisem również obleci świat na około dajac Ci pewnie nieco
zadowolena.

Zen,-