Re: Przymusowy w3cache krakowskiego Cyfronetu

Autor: Jerzy.Pawlus_at_cyf-kr.edu.pl
Data: Thu 25 Feb 1999 - 13:09:26 MET

> Dziwne, ze ja juz przy pierwszej probie sciagniecia wiekszego pliku natknalem
> sie na efekty zupelnie NIEzachecajace... :-(

  Dziwne ze bylo to po paru dniach uzywania cache.

> Zatem prosilbym o podanie sposobow obejscia problemow wymienionych w
> pierwszym liscie, ktory rozpoczal watek "Przymusowy w3cache..."
> Przypominam:
>
> Problem pierwszy:
> [...]

  Informowalismy UJ i prosilismy o podanie adresow IP serwerow na ktorych
  sa posadowione w/w bazy danych. Istnieje mozliwosc niekierowania
  ich poprzez cache. Nie mamy na razie tych adresow.

> Problem drugi:

  Jak pisalem juz w prywatnym liscie ten problem istnieje ale mozna
  wymusic przeladowanie cache przez SHIFT-RELOAD lub na poziomie
  protokolu HTTP. Jezeli plik dalej sie nie sciaga to znaczy, ze lacze
  jest na tyle zapchane, ze i bez cach'ea by sie nie sciagnal.

> Problem trzeci:

  Tutaj mamy sprzeczne opinie i sprobujemy to sprawdzic.

> Problem czwarty:

  Najprawdopodobniej jest to bug. Dzisiaj zaladowalismy nowsza
  wersje software. (zreszta nie wiem czy ten problem jest bardzo dokuczliwy
  dla przecietnego uzytkownika)

  Te odwolania nie sa cachowane.

Jurek