Re: Przymusowy w3cache krakowskiego Cyfronetu

Autor: Wojciech Palacz (wojtek_at_virgo.ii.uj.edu.pl)
Data: Thu 25 Feb 1999 - 20:18:22 MET

Jerzy.Pawlus_at_cyf-kr.edu.pl wrote:
> Informowalismy UJ i prosilismy o podanie adresow IP serwerow na ktorych
> sa posadowione w/w bazy danych. Istnieje mozliwosc niekierowania
> ich poprzez cache. Nie mamy na razie tych adresow.

Zeby nie wyszlo, ze UJ jest sam sobie winien, wyjasniam: nie podalem
ich, gdyz nie moge. Ponizej przedstawiam powody (cytat z mojej
korespondencji z Panem Jerzym Pawlusem: pierwsza moja wypowiedz
jest z wczoraj, druga sprzed dziesieciu minut).

---------- poczatek cytatu ----------

> Kilka adresow to nie jest tak wiele i mysle, ze czesto sie nie
> zmieniaja. Dlatego prosilbym Pana o ich podanie.

Nie moge, bo nie wiem do jakich serwerow nastepuje odbicie po
przejsciu przez strone wejsciowa: na niej sa tylko nazwy miast
w ktorych one sie znajduja, a nie adresy sieciowe.
A dalej niz strona wejsciowa obecnie sie nie jestem w stanie
dostac, z powodow wiadomych.

Uprzedzajac ewentualne pytanie: moge napisac do MathSciNetu
i poprosic ich o adresy wszystkich ich serwerow. Ale wtedy
bede musial przebrnac przez wszystkie szczegoly biurokratyczne:
kto ze strony II UJ to zalatwial, z kim sie kontakowac po drugiej
stronie, poczekac na odpowiedz - to spokojnie moze zajac z tydzien
w sprzyjajacych okolicznosciach.
A odpowiedzia moze byc: nie powiemy, bo to nasza wewnetrzna sprawa.
I w sumie beda mieli racje - z jakiego powodu maja sie pozbawiac
mozliwosci przenoszenia swoich serwerow z miesca na miejsce oraz
dodawania nowych?
---------- koniec cytatu ----------

Wojciech Palacz
wojtek_at_virgo.ii.uj.edu.pl