Re: tpsa & proxy serwer

Autor: Michal Mosiewicz (mimo_at_interdata.com.pl)
Data: Thu 25 Feb 1999 - 02:08:07 MET

Jaroslaw Rafa wrote:
> [...]
> No wlasnie: ja np. uzywam WWW do obslugi swojego konta bankowego... W tym
> momencie sprawa wyglada znacznie powazniej niz tylko to, ze nie sciagnie mi
> sie jakis tam plik - co, jezeli cache bedzie mi serwowal nieaktualne
> informacje o stanie konta? Co ja powinienem wtedy zrobic providerowi, ktory
> mi taki cache przymusowo sprezentowal?

Zaraz, chcesz powiedzieć, że transmitujesz swoje dane bankowe po zwykłym
http, nie tunelowanym w SSL? Bo jeśli jednak korzystasz z SSL, to niby
jak sobie wyobrażasz udział w3cache'a w szyfrowanej transmisji między
Tobą a serwerem? Że niby co - w3cache z wbudowanym łamaczem szyfru?

Michał

--
WWW: http://www.lodz.pdi.net/~mimo  tel: Int. Acc. Code + 48 42 2148340
add: Michal Mosiewicz  *  Bugaj 66 m.54 *  95-200 Pabianice  *   POLAND