Re: Pseudo-cache NASKu

Autor: Jaroslaw Rafa (RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Wed 24 Feb 1999 - 22:23:33 MET

Dnia 24 Feb 99 o godz. 21:58, Wojciech Palacz napisal(a):

> : uciety plik, ktory mial w cache'u. Natomiast oczywiscie z naglowkiem "Pragma:
> : no-cache" poszlo dokladnie tak, jak piszesz, tzn. kontynuowal transmisje od
> : miejsca przerwania (przerywalo sie 4 razy - chyba po drugiej stronie byl
> : serwer z b. krotkim timeoutem - ale szlo!)
>
> Rzeczywiscie kontynuowal transmisje od miejsca w ktorym poprzednio
> ja zerwal? Czy moglbys mi powiedziec jaki to byl serwer - bo mnie
> przy testach za kazdym razem zaczynal sciagac od poczatku. Niewazne,
> czy dodawalem --header "Pragma: no-cache" czy tez --header
--header="Pragma: no-cache". Moze wget'owi ten znak rownosci robi roznice...

> "Cache-Control: no-cache". Wygladalo to tak, jakby cache nie byl
> w stanie zrozumiec naglowkow "Range:" i je zjadal...

www.sunpack.com. Zreszta dokladny URL jest w liscie, ktory wyslalem wczoraj
na polipa opisujac moje problemy z tym cache'm.
Sam piszesz, ze Shift+Reload ci w pewnym momencie zadzialalo. A Shift+Reload
wysyla wlasnie "Pragma: no-cache", ZTCW.
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl