Re: Przymusowy w3cache krakowskiego Cyfronetu

Autor: Jaroslaw Rafa (RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Wed 24 Feb 1999 - 22:31:34 MET

Dnia 24 Feb 99 o godz. 20:58, Wojciech Palacz napisal(a):

> oto moje uwagi na temat serwera 149.156.9.243, ktory od czwartku
> 18 lutego 1999 dziala jako przymusowy WWW cache dla krakowskiego MANu.
>
> Wedlug informacji udzielonych mi w Cyfronecie jest to specjalizowany
> produkt Cisco, Cache Engine. Dziala w polaczeniu z routerami Cisco
> i automatycznie przechwytuje wszystkie polaczenia TCP wychodzace
> z sieci miejskiej na port 80. Ma zaimplementowany HTTP/1.1.
[...]
> Zaobserwowane problemy:
[ lista problemow powodowanych przez cache wycieta ]

Nasuwa sie smutny wniosek, ze tak to jest jak sie niesprawdzone technologie
testuje na ludziach... :-(. Uwazam, ze Cyfronet powinien najpierw tego
cache'a ustawic tylko na jakiejs malej podsieci kilku wlasnych maszyn,
SOLIDNIE go przetestowac i dopiero jakby sie okazalo, ze wszystko dziala bez
najmniejszego klopotu, wypuscic go na "szersze wody". A nie tak na huraaaa...
:-(((
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl