Re: tpsa & proxy serwer

Autor: Ziemek Borowski (zmb_at_FAQ-bot.ZiemBor.Waw.PL)
Data: Wed 24 Feb 1999 - 08:27:44 MET

Wojtek Sylwestrzak na pl.internet.polip napisał:
>Inna sprawa, to ze kontrola dostepu na podstawie IP wydaje sie
>nieco, hm, archaiczna. A co bedzie, jak zmienie IP ?
>albo bede probowal polaczyc sie z innego miejsca ?

Ale niestety coraz częstsza (lub ja się z nią częściej spotykam).
I oferenci różnych usług (np. sprzedawane bazy abstraktów, dostęp do
pewnych baz danych) nie dają sobi wytłumaczyć że nie ma sensu podawania
mojego zakresu IP bo mam przymusowe proxy które chodzi w hierarchii.
A oznacza to że user musi sie postarać by je ominąć, lub ja muszę kombinować
(i kombinuję, ale mi to słabo wychodzi ;-( by nie pytać innych
w3cache wyższych o dane adresy.

--
Ziemek Borowski ZB137-RIPE http://faq-bot.ziembor.waw.pl/zmb/