Re: Maskarady z linuxem, było: Re: Dotycz

Autor: Marcin Rutkowski (marcinru_at_mail.onet.pl)
Data: Mon 22 Feb 1999 - 13:36:58 MET

>Działa Ci przez maskaradę? Czy macie kilka IP dla kilku maszyn?
To jest polaczenia via modem (IP dynamiczne od TPSA) !?
Przez ICQ nie mozna przesylac plikow (polaczenie bezposrednie
miedzy uzytkownikami) ale MSG przechodza (via ICQ serwer, mozna
to ustawic jako automat) - przy dzisiejszej wydajnosci lacz to
mi wystarcza !!!
Nie wiem nawet czy wogole jest pod maskarada mozliwosc
bezproblemowej komunikacji (dla polaczen inicjowanych z
zewnatrz) - wiele zalezy od mozliwosci samej aplikacji. Jezeli
aplikacja otwiera sobie kilka polaczen (portow TCP) to skad ma
maskarada wiedziec z kim w mojej sieci zestawic polaczenie (do
kogo w mojej sieci wyslac ten caly "chlam") - niestety nie wiem
(moze ktos mnie oswieci) !?

P.S. Sporo czytalem od TCP/IP ale niestety nie jestem ekspertem
od LINUXa (kompa skonfigurowal mi kumpel) ;-(

--
Marcin Rutkowski
MAIL: marcinru_at_vc.pl