Re: tpsa & proxy serwer

Autor: Marcin Rutkowski (marcinru_at_mail.onet.pl)
Data: Mon 22 Feb 1999 - 13:53:14 MET

>Taaaaa, a ja sie potem dziwie, ze po pojawieniu sie nowego
Service Packa do
>windows NT nie mozna sie przez trzy dni do Stanow dobic ;)
;-) przez tych co co dwa dni sciagaja sobie nowe service-packi
do NT, ja nie moge (via modem) poogladac GIFow na serwerze w
Koziej Wolce ;-))))))))
Czlowieku - a co ma jedno z drugim wspolnego (no moze cos ma
???) !!!
Jak ja cos siegam z Internetu to chce zeby to bylo to co
faktycznie siedzi pod podanym adresem. Wyobraz sobie, ze
sciagasz te latki do NT i okazuje sie, ze dostajesz "w3kopie",
ktora jest o kilka MB krotsza od oryginalu - co ty na to?
(pewnie wylaczasz proxy i zapychasz wtedy lacza tak jak ja).
Nie twierdze, ze proxy to jest jakies "ostateczne zlo" - niech
tylko spelni moje oczekiwania to bede go ZAWSZE uzywal !!!

--
Marcin Rutkowski
MAIL: marcinru_at_vc.pl