Re: Staly IP dla dialupowcow

Autor: Michał 'CeFeK' Cegła I (cefek_at_hehe.com)
Data: Fri 19 Feb 1999 - 16:05:31 MET

On Fri, 19 Feb 1999, Zenek Kochanek wrote:

> tez to wymyslil i nazwal DynaIP (www.dynaip.com) ale to cos nie dziala tak
A wcześniej było DYNDNS (www.ml.org) i robili to za darmo na dość
żenującym poziomie. Lepiej mieli ci, co zapłacili... ale firma i tak
splajtowała.

> jak powinno. Wiec nie patrzac na innych pisze jak wymyslilismy to my.
Teraz pomyśl o tym, że mija kilkadziesiąt godzin, zanim inne DNSy
uaktualnią swoje dane -- i zobacz, czy to się opłaca.

> pozostać - chyba nie, więc jeszcze SSDNS będzie musiał puszczać pakiety
> (ping-i) potwierdzające życie stacji.
To się poczta będzie odbijać.

Był na www.ml.org

> 5. część zysku przekazać na moje konto bo pisząc ten list nieco się
> napracowałem.
To taki dowcip, jakby, prawda?

Vale!

--
Michał 'CeFeK' Cegła I -> Michal.Cegla_at_capital.com.pl
Kim jestem? Czym się zajmuję? -> http://www.capital.com.pl/~cefek