Re: Polaczenie telefoniczne Chiny-Polska via internet

Autor: Marek Moskal (look_at_my.signature)
Data: Thu 18 Feb 1999 - 14:11:44 MET

Piotr Auksztulewicz napisal(a) dnia [18/02/99]:

>Marne szanse. Przy obecnej jakości połączeń na Daleki Wschód -
>wszystko leci przez USA - możesz zapomnieć o sprawie.

Zgadza się... Na publiczny, "darmowy" Internet nie licz, nie będziesz w
stanie zapewnić żadnej jakości. Bez jakości nie spodziewaj się sprzedania
takiej usługi.

Jedynym rozwiązaniem byłoby wykupienie połączenia np. Frame Relay między
Chinami a Polską i oferowanie usług po tym łączu. Skompresowana mowa
zajmuje powiedzmy 8kbps, daje to 12-24kbps przy transporcie po IP lub FR.
Takie rozwiązanie jest stosowane np. przez duże korporacje z oddziałami w
różnych krajach.

Zanim zaczniesz zrób bilans kosztów - ile kosztuje miesięcznie łącze FR,
ile rozmów w tym czasie sprzedasz, ile by te rozmowy kosztowały
normalnie.

Nie wiem też jak jest z sytuacją prawną... to tzw. szara strefa.

--
					(moskit_at_irc.pl)