Re: Polaczenie telefoniczne Chiny-Polska via internet

Autor: Jarosław Downar (jdownar_at_polbox.com)
Data: Fri 19 Feb 1999 - 00:29:13 MET

Gdybym potrafil zrobic bilans kosztow to nie zawracalbym nikomu glowy moimi
pytaniami. Problem w tym, ze nie mam w tym ZADNEGO doswiadczenia i nie wiem
jakie urzadzenia, lacza, programy sa do takiego przedsiewziecia potrzebne,
ani ile to kosztuje. Ale w tym momencie zaczynam sie powtarzac...

Marek Moskal napisał(a) w wiadomości: <8D718FF97moskit_at_news.alt.net>...

--
Serwis RUBIKON - http://rubikon.pl - 020 92 47