Re: smtp.polbox.com kiedy sie ruszy?

Autor: Pawel Sikora (pawel_at_pmc.com.pl)
Data: Wed 10 Feb 1999 - 15:48:01 MET

Expert wrote in message <34BDC3A2.6588_at_friko.onet.pl>...
>Znam serwisy, gdzie administrator jest na godziny, od czasu do czasu.

>Teraz jest samo polbox.com
>
> ale jeszcze pamiętam, że zakładając tam konto
>I niech tak pisza.
>Ale przeciez gdy podajesz swoj adres e-mail w swiat to John z Anglii nie
>czyta tych warunkow i jest przekonany , ze jak wysyla list do ciebie to
>go odbierasz, a gdy list nie wrocil, a nie odpowiadasz to znaczy ze
>lekcewazysz Johna.

Jak jestes bucem i cie nie stac na platne konto z gwarancjami to sam
jestes sobie winien. Podajac konto bez gwarancji po prostu lekcewazysz
Johna.
Mozesz miec na plocie skrzynke pocztowa metalowa, solidna ale
mozesz miec tez pudelko z tektury.

>Przeciez to juz taki standard.
>Gdy wysylam listy na rozne adresy to skad mam wiedziec czy to free czy
>nie, wysylam i czekam na odpowiedz.

Jak nie dostaniesz to wina adresata ze ci podal _niepewny_ adres.

>Zatem ciaglosc obslugi e-mail wydaje sie byc standardem, a nie opcja.
>A z tym wylaczaniem to chyba juz wiekszosc firm z tego zrezygnowalo poza
>amatorami.

>Po mojemu nie moze, a nawet mu nie wolno.

Bo co zrobisz, postraszysz sadem? Ha ha.
A jak serwera nie ma w polsce tylko na bahamach?

BTW: nawet platne konta polskich firm dzialaja za granica:
zrob traceroute do www.okonet.com.pl.

>Moze trzeba tutaj orzecznictwa, jedynie dostepne pochodzi ze stanow,
>ale mysle ze komisja UE cos juz przygotowala do ochrony poczty e-mail
>uzytkownikow. Przesle im zapytanie.

>Nie mowmy konkretnie o friko, ale jezeli serwis nie padnie z przyczyn
>losowych, to administrator nie ma prawa zamykac serwisu e-mail bez
>uprzedzenia.
>Firma moze splajtowac , ale i wtedy pisze do uzytkownikow kont z prosba
>o zamykanie i zapewnia relay przez 2-3 miesiace, albo daje
>autorespondery aliasowe.

To dotyczy platnych kont.