CA re: autoryzacje CC w internecie (moim zdaniem)

Autor: Expert (expert_at_friko.onet.pl)
Data: Thu 04 Feb 1999 - 22:58:40 MET

> Rok to nie dwa dni. Rok jest terminem w sam raz - wydasz certyfikat na
> 10 lat, a kto powiedzal ze firma bedzie tak dlugo istniala ?

Wydasz certyfikat dzisiaj i za miesiac firma splajtuje i co z tego.
Co ma zrobic z certyfikatem, skasowac go, spalic, oddac , komu ?
Czy znasz procedure likwidacji certyfikatow ?
Moze sprzedac innej firmie ?

Thawte pisze ze ma klientow, ktorzy biora hurtem i 1000 certyfikatow na
rok. Po roku waznosci cos sie z tym robi.

Nie znam procedury, moze ktos wtajemniczony wyjasni.

Mam kolege ktory jest czlonkiem New York Academy of Science.

Co roku po wplaceniu skladki otrzymuje swiadectwo czlonka z rokiem
waznosci, po roku wstyd cos takiego wieszac publicznie, bo znaczy ze cie
nie stac na czlonkowstwo.

Moze tutaj podobnie, sam wstyd wystarczy ( warty 130 $ na rok)

> J.
Jacek